Skrevet af: Lise Andersen, 13. oktober 2004 kl. 21.50
Er der nogen som ved hvordan man får fat i/køber ramsløg? Jeg har lyst til at plante dem som bunddække i en del af min have. De smager nemlig vidunderligt!
Skrevet af: Mette Hansen, 14. oktober 2004 kl. 22.57
Hej,
Ramsløg kan købes hos Frøposen.
Brug evt. søgefunktionen på denne udmærkede side og læs kommentarene til de forskellige indlæg.
Held og lykke med dyrkningen, men vær opmærksom på at de er gode til at brede sig!
Mange hilsener
Mette Hansen
Skrevet af: Karna Maj, 18. oktober 2004 kl. 20.54
De ikke bare breder sig, de kvæler også andre planter, hvor de kommer frem. Det eneste, som har overlevet, hvor mine vokser, er vedbend, so m kan overleve nede under det meget tætte bladdække i forårsmånederne. De har kvalt både vintergækker og russisk skilla over en længere årrække.
Men de smager dejligt, og da de vokser under en meget stor gammel hasselhæk, er det fint nok. Men jeg sørger for, at de ikke får lov til at så sig selv og få fodfæste andre steder i haven.
Skrevet af: Lise Andersen, 19. oktober 2004 kl. 13.23
Tusind tak for hjælpen og de gode tips!
Skrevet af: Mette Rand, 13. august 2013 kl. 22.02
Jeg vil gerne have mange ramsløg, men det har ikke lykkedes mig og så dem, er der nogen der har et godt forslag, til hvordan jeg kan bedst, få en masse.........
Skrevet af: Mette Rand, 13. august 2013 kl. 22.07
Er der nogen der ved hvor i Nordsjælland, der gror Ramsløg i foråret, vil jeg blive meget glad.......
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Ramsløg søges