Skrevet af: Lasse Lauritsen, 12. juni 2016 kl. 12.04
Hej.
Jeg har de her planter,og vil gerne vide om det ser fint ud,hvis ikke hvordan kan jeg gøre det bedre.? Derudover vil jeg også gerne vide hvordan man bedst høster af urterne. Er det bare at klippe ned eller hvordan? Det første billeder viser koriander der er okay høje,og under er der kørvel som er lidt gul,i midten er der brøndkarse som har fået blomster og som er meget gule, og til sidst en rosmarin som ser fin ud og under er estragon som er lidt gul og vokser ikke så meget som ønsket. Det andet billed er bredbladet persille og en krus persille som ser fin ud, og 2 oregano som også er fin og timian, ser lidt tør ud. Hvordan. Får jeg væksten bedre og hvordan skal de forskellige urter høstes.? Undskylder lige alle de spørgsmål god søndag
Skrevet af: Lasse Lauritsen, 12. juni 2016 kl. 13.38
Der er lige byttet på billederne:-)
Skrevet af: Lasse Lauritsen, 12. juni 2016 kl. 13.39
Og lige estragonen
Skrevet af: Tom Andersen, 12. juni 2016 kl. 13.48
Du skal læse lidt om de enkelte planters krav til livet - brøndkarse og esragon lever f.eks. i hver sin ende af skalaen, når vi taler fugtighed.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Hjælp til at se om alt er okay