Forum

Medina – Hasta Gro. forbedring af mikroorganismer

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Anne-Mette Duelund, 4. august 2007 kl. 18.07

For flere år siden, købte jeg på en messe et produkt der hed MEDINA til at vande med, og forbedre jordkvaliteten, mikroorganismer, samt et plantegødning der heg Hasta Gro fra samme firma.

Jeg husker at jeg havde rigtig god erfaring med det. Efter at jeg i nogle år ikke har haft mulighed for at have urtehave, er jeg nu så heldig, at jeg har køkkenhave igen. (Lige flyttet) Men jorden er FRYGTELIG hård og "leret", og nu vil jeg igang med at bruge mit MEDINA. Og jeg HAR en flaske...men etiketten må have fået fugt, for den er helt ulæselig, så jeg kan ikke læse brugsanvisninge/blandingsforholdet. Kan nogen hjælpe mig, og også fortælle om det stadig kan købes her i landet, og hvor.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 5. august 2007 kl. 21.25

Kære Anne-Mette. Gå ind på Google og skriv Medina gødning, så har du muligheder. Kan man mon stole på dét? Jeg har en bekendt som også har kolddrivhus og drypvanding med tilsætning af fl. gødning, også fra gartneren, hvor vi køber drivhusplanterne. Gartneren oplyste mig, ved forespørgsel at det var NPK 17–2–20+mikro Mg 0.6 Feo,l. Forhold 1–100. Men Flemming har tomater og agurker så de kan ses i massevis.håp

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter Aagaard Hertz, 18. juni 2008 kl. 11.01

Medina produkter og dermed Hasta Gro
importeres og forhandles af VHI (Vest-Himerlandsimporten) tlf.: 98681315

Nyt svar til emnet »Medina – Hasta Gro. forbedring af mikroorganismer«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Medina – Hasta Gro. forbedring af mikroorganismer

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider