Skrevet af: Johanne S.N., 14. april 2010 kl. 15.48
Jeg er interesseret i andre stikkelsbær end dem man kan købe på plantecentrene. Derfor er jeg meget interesseret hvis nogen ved hvor jeg kan købe disse sorter
achilles
Winhams industry
Green willow
Hönungs früheste
Meget gerne til postordre salg. Kan mit normale havecenter skaffe disse sorter hjem?
Skrevet af: Kristian Olsen/ Vejs Havecenter, 14. april 2010 kl. 19.57
prøv at se på www.dueplant.dk
det er nogle sorter der ikke laves i stor stil mere pga der simpelthen er for mange sygdomme der går i dem. -I hvert fald til en rentabel produktion. Men derfor kan man jo godt tænke dem sig i sin have, og sikkert også få noget godt ud af dem. Så det er heldigt at der findes nogle få der stadig gider lave nogle få antal, så sorterne ikke bliver helt glemt. Du kan også prøve Boi ved www.de-gamle-sorter.dk/
held og lykke
Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 14. april 2010 kl. 21.10
Stikkelsbær! Okkeja. Jeg har i flere år forsøgt at formere mine store bær. Som beskrebet i bøger, viste ned i yderkanten af potten med jord og holdt det fugtigt. Men nej den gik ikke. Skal der mon skæres et lille snit i barken og under jordoverfladen på grenen - eller hvad? Fagligt hjælp søges. håp
Skrevet af: Anja Egeriis, 14. april 2010 kl. 21.42
Prøv at søge i Tyskland og England - jeg havde helt til at finde sorte hindbær i Tyskland. De var ikke rørende billige at få sendt herop, men det var heller ikke helt håbløst...
Skrevet af: Anja Egeriis, 14. april 2010 kl. 21.42
Korrektion: Jeg havde held - ikke helt - til......
Skrevet af: Villy Mougaard, Blomstergården, 14. april 2010 kl. 21.47
Jeg ved godt der ikke må reklameres her, men jeg er annoncør og vil da lige gøre opmærksom på at vi er i gang med at lave et nyt stikkelsbærsortiment til Pometet i Tåstrup og på Blomstergården ved Viborg og alle de efterlyste sorter er sat i produktion. Du kan skrive til mig på info@blomstergaardenvedviborg.dk
Skrevet af: Kristian Olsen/ Vejs Havecenter, 15. april 2010 kl. 7.45
det er da ikke en reklame. Det er bare godt at høre :) det skal jeg da se nærmere på!
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Hvor kan jeg købe stikkelsbær?