Forum

Jordbærsorten AC Yamaska

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Hans R., 28. maj 2010 kl. 12.44

Goddag i dette gode forum.
Jeg vil meget gerne købe nogle planter af jordbærsorten AC Yamaska, men kan ikke finde dem. Kan I hjælpe?

Mvh.
Hans

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 29. maj 2010 kl. 10.23

Hej Hans -

Jeg får kun et hit på Google:

www.agrsci.dk/djfpublikation/djfpdf/gvha177.pdf

prøv at kontakte dem - de må jo vide, om den er til at få fat i...

mvh
Anja

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jytte Bøje, 29. maj 2010 kl. 18.24

Hej Hans

Jeg har lige købt 6 planter - 12,95 pr. stk. eller 2 for 20 kr. - i Bauhaus i Ishøj. Jeg ved ikke hvor du bor, men der er sikkert en Bauhaus i nærheden. Eller kan det jo være at jeg har nogle ekstra skud i august måned.
Med venlig hilsen

Jytte Bøje
jb@ishoejby.dk

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans R., 30. maj 2010 kl. 20.43

Anja. Det var på det link du vedhæftede, jeg første gang læste om sorten. Jeg har da også overvejet at kontakte Holger Daugaard, der har skrevet artiklen, men ville lige prøve forumet først.

Jytte Jeg vil fluks køre i Bauhaus imorgen. Hvis der er udsolgt, vil jeg meget gerne hente nogle skud til efteråret. Jeg bor ved Ringsted, så det er ikke så langt.

Mvh.
Hans

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jytte Bøje, 31. maj 2010 kl. 14.19

Hej Hans

Jeg håber du har heldet med dig i Bauhaus, eller er du velkommen til at komme forbi og hente nogle aflægger senere på året. Lade høre fra dig!
Mvh
Jytte Bøje

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jytte Bøje, 10. juni 2010 kl. 11.20

Hej Hans
Fik du fat i nogle planter af Yamaska i Baushaus eller har jeg allerede skud som selvfølgelig først kan videresende om ca. 2 måneder, så er ikke så store endnu og har heller ikke slået rødder endnu, men lad høre fra dig, så finder vi ud af det!!!
mvh
Jytte Bøje
jb@ishoejby.dk

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans R., 11. juni 2010 kl. 14.42

Hej Jytte.
Ja, nu har jeg endelig fået mine Yamaska. Bauhaus i Ishøj havde udsolgt og ville kun tage hele kasser hjem til mig og ikke noget med den rabat du nævnte. Så nu har jeg fået mine to rækker. Naboen fik de overskydende planter... Så nu er det bare at vente.

Hans

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jytte Bøje, 12. juni 2010 kl. 12.32

Hej Hans
Det var godt du fik fat i dem. Du kan godt vente dig en godt resultat, min er allerede - trods dårligt og meget vådt vejr - blevet dobbelt så store og blomster på livet løs så jeg tror der er et godt udbytte i vente. Det håber jeg.
Venligst
Jytte Bøje

Nyt svar til emnet »Jordbærsorten AC Yamaska«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Jordbærsorten AC Yamaska

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider