Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 13. juni 2010 kl. 22.32
hej
er der nogen der har for mange hindbærplanter, så de kan undvære lidt til mig. jeg bor nær slagelse, og ønsker at det er velsmagende røde bær .
med venlig hilsen hans
Skrevet af: Anja Egeriis, 14. juni 2010 kl. 7.17
Hej Hans -
jeg har nogle sene hindbær (september-december), som du godt kan få nogle stykker af.
Jeg kan nok også finde et par almindelige sommerhindbær nede i hønsegården...
Skal jeg grave lidt op til dig?
mvh
Anja
Skrevet af: Eivin Knidsen, 14. juni 2010 kl. 10.44
Hans, dit ønske er da helt forståeligt, da et sådant bær, eller nød som nogen jo da siger det er, da er utroligt velsmagende. Jeg bor lidt langt fra slagelse, jeg bor nemmerlig i bogense. Her på egnen har mine forfædre boet og dyrket jorden i umindelige tider. Ja, jeg ville ikke være overrasket, hvis min 12xtipoldefar var viking her på egnen, så mine ekstra-hindbær bliver det desværre nok ikke.
Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 14. juni 2010 kl. 10.56
hej anja
ja det vil jeg da utroligt gerne , vi aftaler bare en dag når det passer. jeg ved ikke om det passer dig , at jeg henter nogle på søndag, mener at jeg ikke skal noget der. hvis det ikke passer dif , så kan vi bare finde en anden dag.
med venlig hilsen hans
Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 14. juni 2010 kl. 10.57
hej eivin
jeg har familie på fyn , så det kan da væreat jeg kunne komme forbi en dag og få nogle få planter, har plads nok
med venlig hilsen hans
Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 14. juni 2010 kl. 11.01
eivin
du må da forresten gerne sende mig nogle få stykker. jeg vil da godt betale portoen. det kan ikke være dyrt at sende dem
med venlig hilsen hans
Skrevet af: Anja Egeriis, 14. juni 2010 kl. 15.37
Hej Hans -
hvis vi siger søndag mellem kl. 9 og 10, så har jeg nogle planter klar til dig.
Er det en aftale?
mvh
Anja
Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 14. juni 2010 kl. 22.18
hej anja
det er en aftale at jeg kommer på søndag mellem 9 og 10 , og henter dem
mvh hans
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Hindbær