Forum

Kommentarer til »Hvad gør jeg ved mine svedne thujaer?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvad gør jeg ved mine svedne thujaer? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henry G., 20. marts 2013 kl. 16.02

Jeg tror ikke på at det er hverken saltning eller havgus, men nærmere mangel på vand, som jeg kan se på billedet, står planterne tæt ved en mur, måske under et udhæng, så der ikke kommer vand ovenfra, spørgsmålet er så hvor tit regner det fra nord/øst i sommerperioden, måske lidt snesmeltning i foråret, men det er nok det eneste vand planterne får, da det meste af regnen der falder på fliserne sikkert har fald fra muren, prøv at sætte en spand eller lignende mellem planterne for at se hvor meget/lidt vand der kommer i en måned eller to. En fordel ville nok være at plante små thuja på 40 - 50 cm højde og vand dem dagligt også i regnvejr i et par år, rødderne og toppen kan så bedre "arbejde" sammen. Hilsen Henry G.

Nyt svar til emnet »Hvad gør jeg ved mine svedne thujaer?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvad gør jeg ved mine svedne thujaer?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider