Forum

Kommentarer til »Hvor kan man skaffe «harpet velomsat kompost»?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvor kan man skaffe »harpet velomsat kompost«? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ole Nielsen, 19. juni 2004 kl. 5.58

Champignonmuld sælges i sække under navnet Champost, og det kan købes i adskillige planteskoler og havecentre/byggemarkeder.

Jeg har det adskillige steder til mellem 35 og 40 kroner pr. sæk.

Produktet er varmebehandlet, og det betyder, at hverken ukrudt eller utøj indgår som en bestanddel.

Med venlig hilsen

Ole Nielsen

2 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lisa Nielsen, 24. juni 2004 kl. 18.17

Prøv på genbrugsstationen. Mange affaldsselskaber laver kompost af det have-, parkaffald, som borgerne kommer med på genbrugspladsen. Her på Als og Sundeved sælger I/S Alssund Affald kompost i tre varianter: standardkompost, finkompost (er sigtet) og topdressing (sigtet og tilsat sand).

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Minna Krogsgård, 30. maj 2005 kl. 15.52

Prøv www.champost.dk

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lizzi Nielsen, 13. juni 2013 kl. 10.56

Nu skal jeg forsøge, at frøformere et kejsertræ, kan jeg ikke bruge en god pottemuld og derefter overdrysse med fint grus som er skyllet gennem et kaffefilter.
Jeg skal bare være heldig med, at få enkelte frø til at spire indendørs i en så bakke. Forud ved jeg, at de skal lægges i vand 1 døgn.
Kan frøene blive for gamle ?
Venlig hilsen
Lizzi Nielsen

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 13. juni 2013 kl. 11.50

Hej Lizzi

Du skulle tage at oprette en ny tråd, når du begynder på et nyt emne.

Du har større chance for at få et svar, og man kan søge det frem med søgefunktionen senere - i en gammel tråd forsvinder det bare...

mvh
Anja

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 13. juni 2013 kl. 22.50

Her på Sjælland findes Lynge muld ,som forhandler forskellige jordblandinger , kompost og naturgødninger og kan levere til hele sjælland.

Nyt svar til emnet »Hvor kan man skaffe »harpet velomsat kompost«?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvor kan man skaffe «harpet velomsat kompost»?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider