Forum

Kommentarer til »Chili – prøvedyrkning af 19 sorter i koldhus«

På denne side finder du kommentarer til teksten Chili – prøvedyrkning af 19 sorter i koldhus. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente, 19. august 2002 kl. 0.49

Dyrkning af Jalapeno på friland.

Sået indendørs sidst i jan 2001, udplantet til friland i maj. Kraftige planter på ca.50 cm. med stort udbytte.

Jeg havde også enkelte planter i drivhus, men det var ikke noget at prale af.

2 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tonny Bredsgaard, 16. februar 2003 kl. 13.15

Det undrer mig lidt at du beskriver Ancho som "uegnet", da det er en af de mest brugte chili i det mexikanske køkken, bl.a. som hovedingrediens i både traditionel "mole" og i tamales.

Salsa'en bliver også mere frugtagtig og krydret med Ancho i...

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jannick Ikov, 24. april 2003 kl. 17.44

Jeg har de sidste 4 år dyrket capsicum i mit lille drivhus, mange forskellige, jeg vil tro omkring 50 forskellige, og alle sorterne har vist sig at være super på disse bredegrader,specielt Corno de toro.

stor flot plante med rigt udbytte.

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Per Huus Jensen, 15. juni 2004 kl. 6.59

Jeg dyrker for første gang grøn peber Er der nogen der ved hvorfor planten vender indersiden ud på di store blade Sker altid i løbet af natten

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Thrysøe, 3. juli 2015 kl. 3.22

nej det ved jeg faktisk ikke, men har på fornemmelsen at det har noget med for meget sollys at gøre, og måske lidt for rundhåndet gødning at gøre. Men det er som sagt kun et gæt...

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 3. juli 2015 kl. 7.10

Må håbe, at Per stadig læser med - spørgsmålet er stillet for 11 år siden :)

Nyt svar til emnet »Chili – prøvedyrkning af 19 sorter i koldhus«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Chili – prøvedyrkning af 19 sorter i koldhus«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider