Forum

Kommentarer til »Hvor høje bliver valske bønner?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvor høje bliver valske bønner? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Annemarie Krarup, 2. august 2004 kl. 18.16

Der spørges også om opbinding af valske bønner. Det er slet ikke nødvendigt – de står flot af sig selv.

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 3. august 2004 kl. 11.30

Det er ikke alle sorter at valske bønner, som står flot selv. Det kommer an på hvilken sort, man har sået. Mine er i år mandshøje, og de kunne slet ikke bære vægten af de bønnerne,

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gitte Tjørnehøj, 3. august 2004 kl. 12.48

Mine vælter også rundt selvom de er stærke flotte planter.

Jeg har banket nogle pæle (grene fra et mirabelletræ) ned med 2 m afstand i rækken. Og bundet snor på hver side af bønnerne mellem pælene.

Det virker.

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helene, 2. juli 2007 kl. 11.24

Har sået sorten Hangdown i år – er der nogen som har erfaring med hvor høj den bliver? –

Er nu ca. 80–100 cm høj – kan jeg forvente yderligere tilvækst?

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Brian Krause, 2. juli 2007 kl. 17.32

Højden kommer lidt an på vækstbetingelserne, men den kan godt blive lidt højere. Måske 120 cm eller så.

Nyt svar til emnet »Hvor høje bliver valske bønner?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvor høje bliver valske bønner?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider