Forum

Kommentarer til »En dejlig høstdag i haven«

På denne side finder du kommentarer til teksten En dejlig høstdag i haven. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Clara Andersen, 2. september 2002 kl. 21.53

Desværre er datoen på min computer ikke ændret endnu.

Den "blomstertobak", du har i haven, må være Narcistobak, nicotiana sylvestris. Tidligere har jeg forspiret den, men de 2, jeg har i år, er nogle selvsåede fra sidste år, som jeg gravede op og tog ind som potteplante for vinteren. De blev plantet ud og blomstrede 1 måned før normalt, er nu 1½ meter og har blomstret siden først/midt i juli.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Charlotte Ravn, 10. februar 2007 kl. 14.54

Jeg har i år købt frø af Rapunsel-klokke, men har desværre haft meget svært ved at finde litteratur om planten. Der står i så-vejledningen, at den skal forkultiveres, men ikke hvornår den kan udplantes.

Jeg er meget interesseret i at høre om erfaringer, både hvad angår dyrkning, gødskning og anvendelse.

med ønsker om et godt haveår for alle i 2007!

Charlotte Ravn

Nyt svar til emnet »En dejlig høstdag i haven«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »En dejlig høstdag i haven«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider