Forum

Kommentarer til »Hvad fejler min agurk?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvad fejler min agurk? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ditte Kjerulff, 6. september 2002 kl. 12.52

Det med dine agurker kan være fordi de står for koldt eller rettere bliver udsat for store temperaturskift, det kan også være at du vander dem med koldt vand, så dør de små fine hvide rodspidser og planterne bliver gule.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gerda Hansen, 7. juli 2004 kl. 21.20

Hjælp mig
min agurkeplante har fået et klart nærmest slimagtigt lag på bladene. Det er helt tørt og porøst men bladene er fuldstændig gennemhullede. Agurkerne er heller ikke større end tændstikker og nu er de begyndt at rådne af. Jeg synes heller ikke planten er særlig høj og jeg føler heller ikke den drikker vand fra kapillærkassen. Men den ser heller ikke ud til at mangle vand. Drivhuset står op ad en væg så det vender mod nord og det får morgensol og aftensol.

Hilsen Gerda Hansen

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin Larsen, 7. juli 2004 kl. 23.10

Agurkeplanter får let spindemider. Søg efter disse her på siderne.

Nyt svar til emnet »Hvad fejler min agurk?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvad fejler min agurk?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider