Forum

Kommentarer til »Hvor mange år skal der gå, før man igen kan plante roser uden at skifte jorden?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvor mange år skal der gå, før man igen kan plante roser uden at skifte jorden? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helle-Sofie, 4. september 2004 kl. 19.40

For ikke så længe siden læste jeg, at det ikke altid er nødvendigt at skifte jorden.

Jeg har haft en rose stående et sted i 2–3 år og har nu flyttet den. Nu vil jeg gerne plante en anden rose det samme sted, men i tvivl om hvorvidt det nu også er nødvendigt at skifte al jorden?

V.H. Helle-Sofie Fussinger

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helle-Sofie, 23. oktober 2004 kl. 19.24

Jeg forhørte mig også i rosenselskabet hvor Peter Jo... svarede at det ikke skulle betyde noget når den første rose ikke havde stået det pågældende sted i længere tid.

Derfor skulle jeg kunne plante en ny rose det samme sted. Det ser ud til at den vil overleve. Tiden vil så vise hvordan.

hilsen Helle-sofie Fussinger

Nyt svar til emnet »Hvor mange år skal der gå, før man igen kan plante roser uden at skifte jorden?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvor mange år skal der gå, før man igen kan plante roser uden at skifte jorden?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider