Forum

Kommentarer til »Showtime med de toårige«

På denne side finder du kommentarer til teksten Showtime med de toårige. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marie Mørk, 23. september 2004 kl. 2.02

Jeg har enhøstet en hel masse frø af min lilla natviol. den bev sået i 2003 og blomstrede i 2004 med 2m høje kæmpe klaser af blomster,som duftede helt vidunderligt.

Næste år skal de derfor stå lige op ad min terrasse. Jeg vil gerne bytte frø,hvis nogen har noget spændende at bytte med. Meget gerne den hvide natviol.

www.rosengren@firma.tele.dk

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: M. Moestrup, 8. juli 2016 kl. 18.14

Jeg kunne godt tænke mig at tilføje fiksernelliken, lychnis coronaria til samlingen af fantastiske toårige. Den er nærmest både toårig og en staude, da den ikke forsvinder fra der hvor den stod. Den sår sig selv alle vegne, så det næsten er for meget, men det smukke rødliila hav den danner er svært at stå for. Læg dertil at den klarer både sol, tørke, skygge og fugt og blomstrer i månedsvis, så kan man ikke forlange mere.

Nyt svar til emnet »Showtime med de toårige«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Showtime med de toårige«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider