Forum

Kommentarer til »Sæt en netgård op til kålene«

På denne side finder du kommentarer til teksten Sæt en netgård op til kålene. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Malene *, 13. juli 2015 kl. 13.50

Hej
Jeg besøgte Frederiksdal i sidste uge, og de har ændret en del på kålenes nethus:
*Nettet er skiftet ud til en type med så fine masker, at en sommerfugl ikke kan komme gennem. Jeg gætter på 0,7 - 1 cm masker.
*Alle bede har trærammer, som stativet til kålhuset så er skruet fast i.
*Nettet er for beden fastgjort til et ekstra bræt, der igen sidder fast på selve bedets ramme. Der er på den måde slet ikke nogen sprækker, som sommerfuglene kan komme ind gennem.
*Huset er ret højt, så der vil ikke være problemer med at arbejde inde i det. Måske højere end på billedet.
*Jeg vurderer fortsat, at to mennesker kan sætte huset op på en dag - men jeg kan ikke vurdere hvad det koster...
Malene

Nyt svar til emnet »Sæt en netgård op til kålene«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Sæt en netgård op til kålene«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider