Forum

Kommentarer til »Er det kærmindesøster eller forglemmigej?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Er det kærmindesøster eller forglemmigej? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Sus Skovgaard, 29. september 2015 kl. 18.35

Kærmindesøster : Nu her i septemper måned ( de gik nok berserk lige da de var afblomstret i foråret) står mine Kærmindesøster med nogle ret store mørkegrønne stadigt hjerteformede men mørkegrønne og ca 50 cm høje blade...

Det er en ret hæftig plante vil jeg sige...jeg plantede en lille bitte sørgelig sag jeg fandt i en en flok brændenælder et sted hvor der engang var et hus med have...den tog jeg med hjem og nu har jeg en kæmpe staude der fylder 60x60 i bladomfang rødderne var en klump på 40x40 vil jeg mene....jeg bruger kaffegrums og alm kompost som gødning og så fik de også et skvæt organisk rhododendron gødning i april....

Den er meget frodig at se på og bladene har stride hår

Jeg er glad for den men det overraskede mig den blev så kraftig.

MVH
Sus :)

Nyt svar til emnet »Er det kærmindesøster eller forglemmigej?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Er det kærmindesøster eller forglemmigej?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider