Forum

Kommentarer til »Mange lys i mørket«

På denne side finder du kommentarer til teksten Mange lys i mørket. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 28. december 2015 kl. 10.36

Kære Kirsten
Mange tak for en munter artikel, hvor jeg kan nikke genkendende til så meget. I skrivende stund, har jeg efter juleræs med mange velkomne og søde gæster ikke forladt min seng endnu, men sidder med morgenbakken, serveret af min søde gemal og kigger ud i haven, hvor der her den 28.12.2015 er udsigt til cotoneasterbuske fulde af bær, masser af fugle i de strategisk anbragte fuglefodringssteder og endeligt en lav sol mellem vintermørke æbletræ grene.
Et vinterpusterum fra havearbejdet giver lyst til en ny dyst, så snart solen dukker frem efter regnvåde dage i stribevis.
Med det milde vejr vi har haft, har jeg dog sørget for at være i haven et par timer eller mere hver dag, hvor det ikke regnede. Mærkeligt nok føles det helt anderledes uforpligtende på denne årstid, hvor intet SKAL gøres, men KAN gøres.
Godt nytår
Med venlig hilsen
Ingeborg
www.strikingeshave.blogspot.dk

Nyt svar til emnet »Mange lys i mørket«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Mange lys i mørket«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider