Forum

Kommentarer til »Hvorfor blomstrer vores engletrompet ikke i sommermånederne?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvorfor blomstrer vores engletrompet ikke i sommermånederne? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Johs. Green, 24. oktober 2004 kl. 11.47

Vi har en stor flot enhletrompet, som jeg fik til fars dag. Den har blomstret villigt hele sommeren. Og i dag den 24 oktober har ca 10 store blomster.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Keld Nielsen, 13. marts 2007 kl. 11.42

Jeg har læst indlægget om Engletrompeten og kan sige det samme som en anden læser at min Engletrompet har haft det svært ved at sætte blomster sidste sommer, kan det hænge sammen med at Jeg i min udestue er plaget af store mængder mellus, som også sidder i alle andre planter, og hvordan kan de bekæmpes.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kim Hansen, 23. april 2016 kl. 9.05

Vil det sige at de "y-er" vi lader blive når der beskæres blomstre tidligt, og dem der opstår i løbet at sommeren blomstre sent?

Og er det bedst og beskærer når man tar dem ind, eller om foråret?

Kim

Nyt svar til emnet »Hvorfor blomstrer vores engletrompet ikke i sommermånederne?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvorfor blomstrer vores engletrompet ikke i sommermånederne?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider