Forum

Kommentarer til »Efterårshindbær er nemme og lækre«

På denne side finder du kommentarer til teksten Efterårshindbær er nemme og lækre. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marianne Christensen, 10. februar 2016 kl. 10.57

Hvor dejligt at læse dette, jeg har netop modtaget 10 planter fra www.de-gamle-sorter.dk og skal ud og plante, så det ser jo ud til at være helt perfekt. Marianne-c

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Pia Kruger J., 10. februar 2016 kl. 14.57

Jeg drømmer om at dyrke egne hindbær, men vil gerne starte i en mindre skala. Kan Autumn Bliss også dyrkes i krukker, eller kan du foreslå en efterårssort som kan?

mange hilsener,
Pia

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Claus K Madsen, 10. februar 2016 kl. 15.10

Der er lige kommet en ny sort specielt til krukker "Ruby Beauty". Det er dog ikke en efterårssort.

Iøvrigt vil jeg anbefale "Aroma Queen" hvis man vil plante efterårshindbær. Super smag.

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette Lund, 10. februar 2016 kl. 20.04

Jeg ved ikke om Autumn Bliss kan dyrkes i krukker, men Fallgold kan ihvertfald sagtens, så mon ikke det gælder de andre sorter efterårshindbær også? Fallgold er iøvrigt meget lækre og søde, hvis man kan affinde sig med, at de er gule.

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Pia Kruger J., 17. februar 2016 kl. 13.00

tak for de gode råd :-)

Nyt svar til emnet »Efterårshindbær er nemme og lækre«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Efterårshindbær er nemme og lækre«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider