Forum

Kommentarer til »Hvordan passer jeg mit oliventræ til vinter?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan passer jeg mit oliventræ til vinter? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tonny Lauridsen, 20. december 2004 kl. 22.47

Hvor meget skal man vande sit oliventræ når det står inde om vinteren?

2 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anny Overgaard, 5. oktober 2005 kl. 10.09

Hvor meget og hvor tit skal man vande oliventræ når det står frostfrit og lsy om vinteren – og hvor tidligt kan man sætte det ud igen?

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Charlotte Pedersen, 28. december 2005 kl. 17.22

Hvorfor krøller mine nye blade på oliventræerne. planterne står lyst og køligt, men er først blevet krøllet efter at de er taget ind sidst i november.

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Charlotte Langkilde, 4. januar 2009 kl. 20.55

Mine oliventræer har nu stået ude sommer og vinter de sidste 2 år – men der har det heller ikke været så koldt som de varsler nu om natten. Jeg har kun en stue at sætte dem ind i – det er vel lige voldsomt nok? Hvad kan jeg gøre?

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Schneider, 5. januar 2009 kl. 8.16

Jeg har lige sat min ind i vores værksteds rum, hvor der er et vindue. Jeg sætter den ud igen i næste Week-end hvor der ikke er så megen frost igen. De bryder sig ikke om frost i for lang tid af gangen...Derfor...og ikke under 8 frostgrader.

Venlig hilsen Lone

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 5. januar 2009 kl. 14.00

Du kan pakke oliventræet ind i mange lag plastic, jo flere lag jo bedre.Du kan også hænge en eller to juletræslyskæder med glødelamper på træet, før du pakker træet ind, varmen fra lyskæden er nok til at få træet gennem vinteren.

Mvh. Svend Høst

Nyt svar til emnet »Hvordan passer jeg mit oliventræ til vinter?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan passer jeg mit oliventræ til vinter?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider