Forum

Kommentarer til »Sådan undgår du at kattene bruger din have som toilet«

På denne side finder du kommentarer til teksten Sådan undgår du at kattene bruger din have som toilet. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lisbeth Gaarde, 14. juni 2016 kl. 14.59

Hej Inge
Da jeg så overskriften tænkte jeg 'yes'.
Men jeg har ikke løs jord, sand, grus, flis eller perlesten, tæt bunddække eller fast belægning ej heller bede med løs jord kattene kan bruge som toilet, til gengæld har jeg en kortklippet knastør græsplæne de anvender til formålet og det er efterhånden lidt træls. Hvordan løser jeg problemet udover at leve med det eller fjerne efterladenskaberne?
Har intet mod katte, har endda overvejet at anskaffe en :-)
Vh Lisbeth

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Annelise Juul, 28. juni 2016 kl. 22.28

Hej Lisbeth
Gør det, anskaf dig en kat, lav et par gode steder hvor din egen kat kan forrette sin nødtørft, og du vil sjældent have fremmede katte i din have.

Jeg elsker katte og har selv en stor stærk (neutraliseret) hankat, han bruger aldrig naboernes haver, siger de, selvom han er velkommen hos dem og vi har sjældent haft fremmede katte i vor have. For 3 måneder siden overtog vi en 3 år gammel Chihuahua, og efter de første par dages vov'er er der ingen fremmede katte og han har fået en svoren ven i katten.
vh
Annelise

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 29. juni 2016 kl. 7.43

@Lisbeth
Hvorfor laver du ikke et stykke med bar løs ord i græsplænens fjerneste hjørne, som artiklen opfordrer til?

Det må da absolut være at foretrække, hvis kattene bruger sådan en plet frem for tilfældige steder på plænen.

Det med at kattene holder sig væk, hvis man selv har kat, mangler vi at opleve her på matriklen efter 25 år med kat - kan heller ikke se logikken i det?

Det kan selvfølgelige være, at Annelises kat er en "Brutalis" :)

Nyt svar til emnet »Sådan undgår du at kattene bruger din have som toilet«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Sådan undgår du at kattene bruger din have som toilet«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider