Forum

Kommentarer til »Hvordan får jeg en græsplæne til at gro i min lerjord?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan får jeg en græsplæne til at gro i min lerjord? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter Packroff, 19. marts 2017 kl. 19.05

Hej. Også et problem med lerjord herfra:

Kan man gøre andet, end at dræne osv.? Altså, som supplement? Jeg har tænkt mig alligevel at leje en fræser. Vil jeg med fordel kunne strø sand ud, og mixe det i samme omgang? Vil det give mening?

Herudover: Jeg har små 4000m2 græsplane. Skal jeg købe små poser fra byggemarkederne, vil det koste mig ca. en kvart millard. Kan man med fordel købe nogle store sække et sted, og SELV gøde? Sådan at det færdige produkt opnår samme styrker som de gødede græsfrø?

Eller formuleret anderledes: Hvordan kan man anlægge 4000m2 græsplane uden at blive ruineret?

mvh
Peter

Nyt svar til emnet »Hvordan får jeg en græsplæne til at gro i min lerjord?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan får jeg en græsplæne til at gro i min lerjord?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider