Forum

Kommentarer til »Bør man bruge brintoverilte på planter?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Bør man bruge brintoverilte på planter? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Calle Schmidt, 22. marts 2005 kl. 9.22

Jeg er helt enige med jer om, at gift bør holdes ude af haven, men synes "at kæden hopper af" for jer i jeres svar vedr. brug af brintoverilte. Der blev kun spurgt om brugen af brintoverilte (med noget eddike), så jeg forstår slet ikke, hvorfor det meget giftige og kræftfremkaldende formaldehyd skal blandes ind i jeres svar.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 22. marts 2005 kl. 13.16

Når vi nævner formaldehyg, er det selvfølgelig fordi man i forsøget også har afprøvet formaldehyd med god virkning, og så er der grund til lige at gøre opmærksom på, at det er meget giftigt, hvis der nu er nogen, der ikke ved det.

Det er jo egentlig utroligt, at man overhovedet laver forsøg med formaldehyd i dag. Det kan da godt få mig til at overveje,om det overhovedet er et forsøg, som man skal tage alvorligt.

Med venlig hilsen
Karna Maj, redaktør

Nyt svar til emnet »Bør man bruge brintoverilte på planter?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Bør man bruge brintoverilte på planter?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider