Forum

Kommentarer til »Hvad kan man gøre ved en aggresiv hane?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvad kan man gøre ved en aggresiv hane? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Dorte Leerbek, 9. december 2002 kl. 15.36

Vi har også haft en aggresiv hane, og til en start mente vi, at den bare skulle vænne sig til os. Vi forsøgte meget håndfast at fortælle den, at vi bestemte. Men der var intet at gøre. Så den endte sine dage i suppegryden og blev erstattet af en ny.

Venlig hilsen
Dorte Leerbek

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Carsten Rud, 17. december 2002 kl. 12.53

Det er måske ikke populært – men realistisk – slagt den og få en ny.

Dette en bemærkning fra en fra landet med et realistisk og fornuftigt forhold til dyr og mennesker.

Med venlig hilsen

Carsten Rud Nielsen

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jesper, 5. januar 2003 kl. 17.20

Jeg har haft samme problem med min tidligere hane. Jeg må altså også råde dig til at slagte hanen, og lade en ny komme til. Det var en kæmpe succes i vores hønsegård. Vi har nu en meget rolig hane, men han passer stadig sit job i gården. Så slib øksen, og få det klaret.

Nyt svar til emnet »Hvad kan man gøre ved en aggresiv hane?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvad kan man gøre ved en aggresiv hane?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider