Forum

Kommentarer til »Kan sidste års stikløg bruges næste år?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan sidste års stikløg bruges næste år? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 17. november 2017 kl. 17.35

Jeg fik nogle stikløg til overs i foråret.
De lå i kælderen indtil jeg lagde dem i drivhuset for ca. en måned siden. De var meget tørre og indskrumpne, men de er alle kommet, så jeg regner med at høste løg i foråret.
Jeg har en eller to gange lagt løg i efteråret direkte på friland, men det var ikke optimalt, og de kom ikke hurtigere end dem, jeg satte i foråret.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 18. november 2017 kl. 9.17

Jeg har ikke prøvet med forårsstikløg i drivhuset. Jeg har ikke haft nogen, som har været ok at lægge. Måske jeg har været for kritisk.

Men sidste år satte jeg skalotteløg i drivtunnelen, og de gav friske løg før end dem på friland. Så det kan godt anbefales. Jeg er sikker på at det også virker i et mindre drivhus.

Nyt svar til emnet »Kan sidste års stikløg bruges næste år?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan sidste års stikløg bruges næste år?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider