Forum

Kommentarer til »Fjern bambussen med en god, gammeldags hakke«

På denne side finder du kommentarer til teksten Fjern bambussen med en god, gammeldags hakke. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kasper D. Endrup, 23. april 2005 kl. 10.23

Jeg har forsøgt mig med denne metode at fjerne min bambus – men hakken knækkede! Er der en der kan oplyse mig, hvor jeg køber en ny – eller bare skaftet til en...?

2 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Flemming Bach, 27. november 2005 kl. 19.23

Stubfræsning er godt, det virker og så mangler der ikke noget jord bag efter, jeg har en stubfræser den er 88 cm bred og der er inger begrænsning for størelsen på bambus-roden
tlf. 20414342
bachflemming@hotmail.com

3 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: T Dalsgaard Jensen, 7. maj 2007 kl. 16.35

Hvor kan man købe den "gammeldags hakke" som er omtalt i artiklen "Fjern bambussen med en god, gammeldags hakke"?

4 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ulrik, 8. maj 2007 kl. 9.43

En hakke kan formodentlig bestilles gennem en værktøjsforretning, hvis de ikke har den på lager, men den kan også købes på Internettet, f.eks. her: www.greentools.dk/product.asp?product=144&sub=3&page=1

5 af 12 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Mikkel – Dansk Sprængnings Service, 29. juni 2007 kl. 23.41

Slettet af administrator 9. april 2016 kl. 1.52.

6 af 12 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Flemming Bach, 30. juni 2007 kl. 13.58

Slettet af administrator 9. april 2016 kl. 1.52.

7 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kasper D. Endrup, 30. juni 2007 kl. 14.43

Man kan købe en udmærket ''gammeldags'' hakke i Bauhaus...

8 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Knud Halskov, 2. juli 2007 kl. 8.53

Drejer det sig om en bambushæk på 20 m. er stubfræsning eller lignende hjælpemidler sikkert fornuftige at anvende. Jeg hælder til princippet, at min have, skal jeg kunne klare med ''min hakke og min skovl og min spade''. Jeg har også erfaring med døde bambus nu, som for 10 år siden, som min spade hjalp mig af med. Foruden at jeg synes, det er sjovt eller sejt at gøre arbejdet selv, kan jeg holde en meget god timeløn sammenlignet med de priser for professionel assistance, som jeg ser oplyst på denne side.

God fornøjelse under alle omstændigheder!

Knud

9 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren, 10. april 2008 kl. 23.19

Du finder Hakken hos Abelona.dk

10 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Torben, 22. maj 2008 kl. 22.29

Jeg har en bambus på 3*1 meter, som jeg klippede ned i 1 cm meters højde. Derefter brugte jeg en billig bajonetsav fra Harald Nyborg til at skære stubben ind i store tern. Derefter var det superlet at fjerne rødderne. Det kræver ikke ret meget fysisk arbejde.

Hilsen Torben

11 af 12 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Martin Mogensen, 8. april 2016 kl. 13.52

Slettet af administrator 9. april 2016 kl. 1.52.

12 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: H. Christensen, 8. april 2016 kl. 16.40

Klippede mine ned med motorhæksaks og så rotorklipper en gang om ugen. Den var væk året efter.
Mvh

Nyt svar til emnet »Fjern bambussen med en god, gammeldags hakke«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Fjern bambussen med en god, gammeldags hakke«

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider