Forum

Kommentarer til »Dværgiris«

På denne side finder du kommentarer til teksten Dværgiris. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Green, 4. maj 2005 kl. 0.02

Mine Iris reticulata gror under Rhodendendronerne i surbundsbedet, ret forkert efter lærerbøgerene, men de ser efter tre år ud til at have det fint

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Green, 5. juni 2007 kl. 11.21

Efter jeg skrev det indlæg, har jeg ikke set iriserne...

Så der burde nok have stået at det tager tre år før de dør af at stå forkert...

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kurt K. Mikkelsen, 18. februar 2008 kl. 19.50

Blå iris

Jeg har en enkelt blå iris (kender ikke sorten) i blomst allerede nu i midten af februar. Den står godt beskyttet i et skovbundsbed, under rønnebærtræer.

Kurt Mikkelsen

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Blomsten & Krukken, 23. februar 2008 kl. 14.03

Mine blå Iris reticulata blomstrede faktisk allerede ved udgangen af januar måned, men nu har vi jo heller ikke haft en helt almindelig vinter og så står de tillige lunt og tørt tæt op ad huset.

Marianne Strange Andersen

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: L. Ditlev, 23. marts 2012 kl. 17.15

Synes det er synd det kun er den blå og gule dværgiris der er omtalt i artiklen. Aner ikke om mine mørk violette mini iriser ikke er ægte, men de er noget så smukke. Jeg har lige nu ikke mulighed for at lægge billeder ud, men det skal nok komme. De er helt fantastisk smukke.

Nyt svar til emnet »Dværgiris«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Dværgiris«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider