Forum

Kommentarer til »Kan jeg bruge frisk eller halvt omsat græsafklip som jorddække under jordbærplanter?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan jeg bruge frisk eller halvt omsat græsafklip som jorddække under jordbærplanter? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lisbeth Haulrig, 5. maj 2005 kl. 20.32

Kan man anvende fint savsmuld (det, man sædvanligvis anvender som strøelse hos høns, gnavere etc.) mellem jordbær i stedet for halm?

Jeg har forsøgsvis prøvet det mellem nogle af mine jordbær og har gode erfaringer: ukrudtet spirer ikke så nemt og fugten forlader hurtigt det øverste lag savsmuld i fugtige perioder, mens savsmuldet samtidig lige under overfladen holder på varme og fugt.

L.Haulrig

Nyt svar til emnet »Kan jeg bruge frisk eller halvt omsat græsafklip som jorddække under jordbærplanter?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan jeg bruge frisk eller halvt omsat græsafklip som jorddække under jordbærplanter?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider