Forum

Kommentarer til »Hæv temperaturen med stearinlys«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hæv temperaturen med stearinlys. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Liselotte Blak Paulsen, 13. maj 2005 kl. 15.38

Tak for tippet, gid jeg havde læst det for 14 dage siden, så var alle mine, alt for mange, forspirede planter flyttet hjemmefra.

2 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mona-Lisa Torp, 25. marts 2007 kl. 22.23

Jeg har tendt lys i mit drivhus, med et MEGET dårligt resultat. Hele huset blev langsomt, men sikkert helt sodet. Hvad slags lys har Edith Nilsen brugt? Bor i Norge, men lysene er vel omtrent de samme.? Har et Juliana hus, i plast.

Mvh. Mona-Lisa Torp.

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ejner Knak, 28. september 2007 kl. 13.24

Jeg bruger campinggas en 2 kiloflaske & campinggasblus med to blus

EK

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helle, 12. januar 2008 kl. 23.44

Brug et lys af 100% stearin – det soder ikke nær så meget og har også flere brændetimer i sig...

Mvh
Helle

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 13. januar 2008 kl. 8.57

Det er langt den dyreste måde at "varme" et drivhus op på, så er el langt billigere og så kan man styre det.

Mvh. Svend Høst

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jens Johansen, 30. marts 2008 kl. 17.49

Jeg bruger en gl. petroleumslampe med lang brændetid.

Den holder kulden ude af huset – og betyder, at mine agurker kan høstes nogle uger før naboens :-)

Nyt svar til emnet »Hæv temperaturen med stearinlys«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hæv temperaturen med stearinlys«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider