Forum

Kommentarer til »Tag sneglene med en pølsetang«

På denne side finder du kommentarer til teksten Tag sneglene med en pølsetang. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Trine, 12. juli 2005 kl. 21.25

Hvordan opsamler man og afliver sneglene opsamlede på denne måde.

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hanne I Glostrup, 13. juli 2005 kl. 1.02

Jeg putter dem i et glas med vand og sprit, der dør de med det samme.

Jeg har nogle glas stående i haven med låg på et par steder, så jeg ikke skal gå så langt, og jeg tømmer det først når der er rimelig fyldt. Spritten gør at det ikke lugter, når man åbner det.

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helga, 23. juli 2005 kl. 22.17

Hej jeg har ingen dræbersnegle i min have men mange sorte skovsnegle. i aftes samllede jeg 134 stk skovsnegle i en spand. De spiser mine blomster havd skal jeg gøre med den bringe ud i skoven.

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin Larsen, 23. juli 2005 kl. 22.26

Den bedste måde at aflive snegle på i større mængder er en spand med kogende vand.

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ruth, 1. maj 2007 kl. 11.38

Vore sommerhus ligger tæt ved fjorden. Jeg tager lidt fjordvand/saltvand i en spand og
"pølsetanger" sneglene deri. Når fangsten har stået lidt, graver jeg "høsten" ned og skyller spanden derefter og starter påny.

Nyt svar til emnet »Tag sneglene med en pølsetang«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Tag sneglene med en pølsetang«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider