Forum

Kommentarer til »Hvordan dyrker man hortensia i potter?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan dyrker man hortensia i potter? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Erik Hansen, 3. august 2005 kl. 9.26

Med hensyn til lysforhold, vil jeg give Jens ret. Her har vi også Hortensia i 12 l. spande. Der har de stået i to år, men skal nu plantes om i 20 l. spande. De kræver meget vand og gødning. Om vinteren forbliver de i spandene, men bliver sat under et halvtag, så jorden ikke er drivvåd. Visne spidser bortskæres om foråret og så er planten i gang igen.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Inger Frederiksen, 27. juni 2007 kl. 13.04

Jeg har 5 stk hosta, som jeg har stående i store potter, om vinteren stiller jeg dem ind i vores drivhus, der er foret med bobbelplast, de trives rigtig godt, omkring juletid går jeg ud og rydder op efter bladfald, de får i løbet af vinteren lidt vand, når jeg husker det, i marts md. begynder jeg at skære de døde grene væk.

I år står der de flottest hortensiaer, i min have

Med venlig hilsen
Inger Frederiksen
Skovridervænget
Tisvildeleje

Nyt svar til emnet »Hvordan dyrker man hortensia i potter?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan dyrker man hortensia i potter?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider