Forum

Kommentarer til »Hvad er det for nogle udvækster på bøgebladene?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvad er det for nogle udvækster på bøgebladene? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Maj-Britt Petersen, 5. september 2005 kl. 8.43

Jeg har med interesse læst svaret om udvækster på bøgebladene, vi har en grøn bøgehæk som er ca 6 år gammel, men det er kun indenfor de sidste 2–3 år den er blevet angrebet, men nu er den totalt fyldt med punggaller, hvordan slipper jeg af med denne plage, da hækkene længere nede af vejen ikke er angrebet.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Paula Djervad, 12. juni 2006 kl. 11.17

Mine forældre har også denne plage på deres blodbøg og samtidig har de også noget hvidt vækst på undersiden, hvad er dette og hvad kan vi gøre ved det?

På forhånd tak

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Nicklas Bob, 24. august 2006 kl. 10.56

Hej jeg er fra nr nissum skole og vi havde om galler så vi var inde og læse lidt og nu ved vi hvad det er?

nicklas fra 7A

Nyt svar til emnet »Hvad er det for nogle udvækster på bøgebladene?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvad er det for nogle udvækster på bøgebladene?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider