Forum

Kommentarer til »Kan man købe «stenpære» – en lille rød syltepære?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan man købe »stenpære« – en lille rød syltepære? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Boi Jensen, 14. september 2005 kl. 9.59

Hej Jan
Jeg har en stenpære stående, men om det er den samme, du efterlyser, ved jeg ikke, blot har jeg fået podekviste hos et ældre ægtepar af den, de kaldte for stenpære.

Jeg har frugt på den for første gang i år, 2005 – og jeg fik at vide, at pærerne først kunne bruges sent på sæsonen, og skulle de spises, var det tilrådeligt at tage dem ind i varmen et par dage før, så de kunne blive til at bide i, og det ikke skulle gå ud over tænderne i stedet.

Derfor ved jeg heller ikke om frugterne bliver røde – eller ej. Men det kan vi skrive lidt sammen om, når nu den næste måned går.

Kontakt mig gerne direkte, så vi kan aftale noget, eller har du allerede fået noget fremstillet?

Venlig hilsen

Boi Jensen

Nyt svar til emnet »Kan man købe »stenpære« – en lille rød syltepære?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan man købe «stenpære» – en lille rød syltepære?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider