Forum

Kommentarer til »Hvilke rhododendron kan jeg dyrke i skygge?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvilke rhododendron kan jeg dyrke i skygge? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Per Bannow, 30. oktober 2005 kl. 19.23

Man kan på nordsiden af huse og læhegn med fordel bruge Rh.wilisianum og hybrider af denne.

det med at Rh. jakusianum er mere tolerant over for salt er nok fremkommet ved at man har fortalt historien om hvor jakusianum kommer fra, og denne er at de lever på øen jakusi i stellehavet hvor de står helt ude på kanten af klipperne som er hævet op over havet, filten(indumentet) som omtales er fra plantens side en udviklet beskyttelse mod vind og sol,som ellers vil være en udtørrende fakta som vil føre til plantens død.

mvh per bannow

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jette Møller, 28. april 2014 kl. 21.43

Jeg vil gerne vide , hvilke rhododendron, der kan klare sig i skygge. Efter en strid i parforholdet har jeg endelig fået lov til at lave et surbundsbed

Nyt svar til emnet »Hvilke rhododendron kan jeg dyrke i skygge?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvilke rhododendron kan jeg dyrke i skygge?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider