Forum

Kommentarer til »Vinterportulak – mere end en køkkenurt«

På denne side finder du kommentarer til teksten Vinterportulak – mere end en køkkenurt. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Litta Olsen, 24. december 2005 kl. 18.02

Jeg vil gerne tilføje at portulak indeholder meget Omega-3 og at høns der fodres med denne urt, lægger æg som har et meget højt indhold af disse essentielle fedtsyrer.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Graves Nissen, 10. februar 2009 kl. 17.52

E:mail beske om vinterportulak

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kaare Rasmussen, 13. august 2012 kl. 10.48

Jeg er blevet i tvivl om indholdet af omegafedstoffer i vinterportulak. De fleste steder hvor det omtales er i forbindelse med almindelig (sommer) portulak.

Kan nogen af- eller bekræfte indholdet af omega-3 i vinterportulak - eller linke til en side med måleresultater?

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marianne Selvig Olsen, 30. januar 2013 kl. 7.17

Jeg har været på udkik efter Vinterportulak og vi meget meget gerne have den i min have.

Hvis du bor i Storkøbenhavnsområdet og din have er »oversvømmet« med den, så vil jeg meget gerne bytte med andre planter/frø.

Det kan også være, du har frø af den, det lyder som om den er gavmild med dem.

Mvh. Marianne

Redigeret af administrator 24. april 2023 kl. 15.00. Link til eget firma/hjemmeside slettet.

Nyt svar til emnet »Vinterportulak – mere end en køkkenurt«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Vinterportulak – mere end en køkkenurt«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider