Forum

Kommentarer til »Jamen det er jo porrer…«

På denne side finder du kommentarer til teksten Jamen det er jo porrer…. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Inge T., 26. marts 2006 kl. 22.07

Hej! Jeg kender godt det med ikke at have rette navn til rette ting. I mine meget unge dage var jeg ansat i et Gartneri. Jeg er uddannet indenfor blomster, men have intet kendskab til grøntsager, andet end lidt til husbehov.

Jeg havde søgt stillingen, fordi det var blomster, jeg skulle arbejde med, troede jeg! Det var et gartneri på landet, med både blomster og grøntsager. I det tidlige forår skulle vi sælge kålplanter: det gik også meget godt, så længe navneskiltene sad i bakkerne, men det blev de jo ikke ved med, når folk købte en bakke, tog de navneskiltet med. Og den gang var der ikke skilte i hver enket bakke, men i et par stk. i kassen. Så denne sommer/ efterår var der nogle haveejere, der er blevet overrasket over, hvad det var, der kom frem. Jeg tror så ikke alle, har været lige tilfredse med resultatet.

Nyt svar til emnet »Jamen det er jo porrer…«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Jamen det er jo porrer…«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider