Forum

Kommentarer til »Stikkelsbær på espalier«

På denne side finder du kommentarer til teksten Stikkelsbær på espalier. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Nina Winge, 7. juni 2006 kl. 13.22

Det lyder rigtigt spændende med et stikkelbærespalier. Jeg har nogle gamle buske af mig ukendte arter, 2 giver store røde og søde bær, 1 giver store grønne aflange og meget syrlige bær og 1 giver mindre gullige søde bær. De er blevet flyttet et par gange og står nu i sol/halvskygge under et par kirsebærtræer. I forbindelse med flytningen i efteråret er de blevet skåret ned til sokkeholderne med hård hånd og de bugner af bær. Jeg har ikke set nogen sygdomme endnu. Men du har ret i at det er temmeligt besværligt at plukke, så derfor kunne jeg godt tænke mig at kopiere din idé, hvis du har positive erfaringer. Så – hvordan trives de espalieret?

Vil du være sød at sende mig en mail om det?

Venlig hilsen
Nina

Nyt svar til emnet »Stikkelsbær på espalier«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Stikkelsbær på espalier«

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider