Forum

Kommentarer til »Hvordan undgår jeg, at frugttrækræft breder sig?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan undgår jeg, at frugttrækræft breder sig? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Elly Jensen, 26. september 2006 kl. 19.30

Jeg kan forstå at jeg godt kan smide mit dejlige Aromaæbletræ væk, det er kun ca. 4–5 år siden jeg fik det i gave, det er aldrig blevet beskåret og det er første gang det bære en masse store flotte frugter, men der er kræftknuder mindst tre steder det ene er nede i podningsstedet og hvis jeg beskære under det har jeg jo ikke noget træ. For nogle få år siden smed min nabo et træ magen til væk af samme grund. Det er lidt fortvivlende og da i skriver om fugtig jord tænker jeg lidt over det, vi boer ved Tange sø, men træerne stå altså ikke fugtigt. Jeg vil selvfølgelig gerne have kommentar selv om jeg jo har læst de andre svar. Mvh Elly Jensen

Nyt svar til emnet »Hvordan undgår jeg, at frugttrækræft breder sig?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan undgår jeg, at frugttrækræft breder sig?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider