Forum

Kommentarer til »Kan I artsbestemme denne ukendte plante?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan I artsbestemme denne ukendte plante? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente Hornbech, 21. oktober 2006 kl. 19.09

Hej Lassen
Hamp dukker agertil op omkring fuglebrættet, så det er nok fra fuglefrø du har den.

Bente Hornbech

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Laurits Hansen, 13. september 2007 kl. 19.31

Som Bente siger, så er der faktisk cannabis-gen i blandt nogle fuglefrø, men det er en hun plante, og tror mere på det er en Northern Light du har fået fat i der da jeg også har fået den via fuglefoder.

Det er en hunplante forresten.

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anders, 8. juni 2009 kl. 14.16

Hvor køber i jeres fugle foder og hvad hedder det og er planten ulovlig

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente, 8. juni 2009 kl. 14.52

Planten er ulovlig – der er hamp i stort set alle slags billig fuglefoder (du skal kigge efter de små knappenåls-store frø der er runde og skinner lidt). Hvis du vil dyrke hamp til rygning så brug google og find en forhandler, det er fuldt lovligt at sælge / købe frø, det er først når du sår den at du er kriminel ;-)

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Susanne Bruun, 23. maj 2017 kl. 21.24

Kommentar til Bente Hornbech:
Agertil er ikke et ord på dansk, jeg måtte læse det et par gange for at forstå meningen.
Jeg tænker, du mener: 'Hamp dukker af og til op omkring fuglebrættet, så det er nok fra fuglefrø du har den'.

Nyt svar til emnet »Kan I artsbestemme denne ukendte plante?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan I artsbestemme denne ukendte plante?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider