Forum

Kommentarer til »Er torskemund et smukt bunddække eller ukrudt?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Er torskemund et smukt bunddække eller ukrudt? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Marie Marckmann, 23. oktober 2006 kl. 14.54

Man afgør vel selv, hvad der er ukrudt, og hvad der ikke er: Ukrudt er det, der vokser der, hvor man ikke vil have det!

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: M R., 13. maj 2020 kl. 20.40

Jeg har den mange steder, hvor den får lov at gro. Den er nøjsom og kan gro hvor intet andet gror. Her har den fået fat i en aftjent jordbærkrukke.

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 13. maj 2020 kl. 23.28

Jeg lader også mine torskemund gro hvor de har lyst. De er ikke besværlige at fjerne, men selv små stumper vl gerne komme igen.
Ingeborg

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 16. maj 2020 kl. 9.56

Tak for god inspiration. Sikke en flot krukke. Jeg vil straks købe de krukker, der længe har stået med småskavanker udenfor vores Fakta. Der er 4 som jeg må få for 150 kr. de får diverse hængeplanter som torskemund og nyresnerle.
Ingeborg

Ps. Må jeg få dit billede i en privat mail? Du kan bruge min profiladresse.

Nyt svar til emnet »Er torskemund et smukt bunddække eller ukrudt?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Er torskemund et smukt bunddække eller ukrudt?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider