Forum

Kommentarer til »Hvordan overvintrer jeg mit såede eukalyptustræ og skal jeg beskære det?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan overvintrer jeg mit såede eukalyptustræ og skal jeg beskære det? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Danny Larsen, 30. oktober 2006 kl. 9.30

Jeg vil meget gerne have afvide hvordan jordbehandlingen,gødskning,plantepleje,høst,
opbevaring af eukalyptus fordi jeg har tænkt meget på af skaffe mig sådan en pga. den flotte udstråling

2 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anette Lund, 7. august 2008 kl. 19.09

Hvor får man et eukalyptustræ eller frø?

Kan ikke finde i nogen have centre!

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Erik Laugesen, 7. august 2008 kl. 20.09

Hej Anette...

prøv denne her www.eucalyptushaven.dk det er en eucalyptusdyrker som bor på Fanø og han har de vinterhårdfør arter...har kendt ham i nogle år...en rigtig flink fyr...

mvh erik esbjerg ø

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans, 26. september 2008 kl. 9.45

Planteriget i greve har eucalyptus

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helen Fenger, 26. september 2008 kl. 21.40

Hej, Jeg har et 15 år gammelt eucalyptustræ. Det står vinteren over i en uopvarmet vinterhave, bliver beskåret kraftigt hvert efterår – det skyder igen fra bare grene. Sommeren over står det på terrassen og bliver passet som en almindelig – stor – potteplante. På et tidspunkt var den døden nær og helt opgivet, men den er sej.

Held og lykke – Helen

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Frank Diron, 14. december 2008 kl. 9.45

Vedr. informationer om eucalyptus i Danmark kan i kigge på hjemmesiden: www.eucalyptushaven.dk/ ellers kontakte mig på siden.

Mvh

Frank Diron

Nyt svar til emnet »Hvordan overvintrer jeg mit såede eukalyptustræ og skal jeg beskære det?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan overvintrer jeg mit såede eukalyptustræ og skal jeg beskære det?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider