Forum

Kommentarer til »Kan hortensia plantes i potter på et ikke særligt solrigt sted?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan hortensia plantes i potter på et ikke særligt solrigt sted? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Birthe, 19. maj 2003 kl. 12.57

Hej,jeg har 3 potter med Hortensia,2 af dem med store blomster.De står i ganske alm.blomster-jord,og er meget flotte,de er 3 år gamle,om efteråret sætter jeg dem i garagen,hvor der er mørkt,tidligt på foråret ender de i drivhuset,jeg gør ikke
spor ud af dem.Når det er tid til at være
i udestuen,det kan også være det bagerste værls.hvor man bor,ca.april,så kommer de stille og roligt frem og får lidt vand indtil frosten er helt væk,så får de meget vand,og de kommer og blomster så det er en fryd,mine står altså ikke i spagnum.De får alm.flydende gødning sammen med alle de andre blomster.

Hilsen fra Birthe.Og lige nu i Maj er de lige ved at springe ud,de står altså i krukker.og de bliver større og endnu smukkere.

Nyt svar til emnet »Kan hortensia plantes i potter på et ikke særligt solrigt sted?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan hortensia plantes i potter på et ikke særligt solrigt sted?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider