Forum

Kommentarer til »Overdæk vandingsrør, så dyr ikke kan gå i «fælden»«

På denne side finder du kommentarer til teksten Overdæk vandingsrør, så dyr ikke kan gå i »fælden«. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lottie, 11. februar 2007 kl. 18.32

Dit råd sikre også PINSVIN. Jeg er selv meget opmærksom på "fælder" rundt omkring huset og i haven. Det kan være net over jordbær eller fodbold net. Men også udgravninger til hegn, lyskasser og lavtliggende trapper der ender med at blive til fælder. Vi stiller altid et groft bræt, eller laver en mini trappe af mursten til de små dyr.Det er frygteligt at finde et dehydreret pindsvin, der måske i flere dage har kæmpet for at komme op.

Jeg er medlem af PINDSVINEVENNERNE og har en plejestation for tilskadekomne og moderløse pindsvin. Jeg får ofte pindsvinind der er fundet i disse fælder. Kontakt altid en pindsvine plejestation hvis man finder pindsvin i sådan en situation. De er tit angrebet af spy, som vil begynde at æde pindsvinet levende. Spy kan være svær at se.

Plejestationer kan kontaktes på www.pindsvin.dk

Nyt svar til emnet »Overdæk vandingsrør, så dyr ikke kan gå i »fælden««

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Overdæk vandingsrør, så dyr ikke kan gå i «fælden»«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider