Forum

Kommentarer til »Fjern mælkebøtterne«

På denne side finder du kommentarer til teksten Fjern mælkebøtterne. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Louise Bang-Jensen, 22. marts 2007 kl. 15.13

Fiskars mælkebøttefjerne virker helt formidabelt og efterlader kun minimale huller i plænen!

Jeg troede ikke selv på den før jeg fik den afprøvet og den kan kun anbefales til alle!

Den skal blot sættes ned over mælkebøtten og vippes så tænderne tager fat og med et lille ryk er den oppe...

Mange hilsner fra Louise Bang-Jensen, Holbæk

2 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Christina Kærsgaard, 1. maj 2007 kl. 9.31

Vi har opdaget at mælkebøtterne er et de foretrukne tilholdssteder for dræbersneglene i vores have. Endnu en god grund til at få dem op!

3 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: L. Bentsen, 4. februar 2009 kl. 14.19

Jeg må simpelthen give Louise ret. Det er SÅ hurtigt og effektivt, at jeg bliver i super godt humør, hvergang jeg hiver Fiskars mælkebøtte fjerner frem og går i gang. Nu har vi en pænt stor grund, så der er en del mælkebøtter at "lege med", men ukrudtfjerning bliver pludselig til en nydelse, når man så let kommer af med mælkebøtterne og andet ukrudt med samme type rødder. En virkelig god investering! :)

4 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Louise Bang-Jensen, 4. februar 2009 kl. 20.56

...Ja vi må lave en fanklub hihi...

Mine to niecer på 7 og 10 er ret vilde med den... det fjerner en hel trillebørfuld på en halv time og smider dem ind til hønsene som nyder godt af alle ormene og lidt af det grønne:) Hønsene har efterhånden lært den karakteristiske lyd af mælkebøttefjerneren at kende og pludrer bare den bliver taget frem...

Et super bekvemmeligt instrument:)

5 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Uffe Steenberg, 28. august 2009 kl. 10.25

6 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Louise Bang-Jensen, 4. september 2009 kl. 21.59

Ja lige præcis ;) Har du prøvet den?

7 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: L. Bentsen, 5. september 2009 kl. 12.13

Lige præcis. Den er så absolut min bedste haveven! :) Jeg har faktisk anbefalet den igen så sent som i går på min blog: blog.lolabentsen.dk/#post13

8 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 5. september 2009 kl. 15.05

Mange byggemarkeder og isenkrammer har dette mælkebøtte jern, så der er ingen grund til at betale mere for at få det sendt

Nyt svar til emnet »Fjern mælkebøtterne«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Fjern mælkebøtterne«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider