Forum

Kommentarer til »Kan jeg plante rabarber i spande indtil flytning?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan jeg plante rabarber i spande indtil flytning? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Trine Petersen, 23. juni 2003 kl. 11.36

Det kan sagtens lade sig gøre at plante rabarber i en spand, krukke eller lign. Jeg flyttede for et par år siden et par rabarberplanter, men året efter kom der en ny rabarberplante der hvor de før havde stået. Da jeg ikke bare ville smide den ud (hvad der vil gro skal også have lov!) plantede jeg den i en tom plasticbøtte og her stod den sommeren over og også her i vinter. Det klarede den helt fint og nu hvor ingen har villet aftage den har jeg plantet den i en stor krukke. Her stortrives den, men jeg tager kun stilke af den for at tynde ud, da jeg har rigeligt med rabarber i haven og den egentlig kun er til pynt.

Og så vil jeg lige nævne at rabarber faktisk er en meget smuk krukkeplante, til en stor krukke.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hanne, 9. juni 2008 kl. 21.50

Jeg har rabarber i en krukke på min altan, der er glasinddækket. Den er et eksperiment for mig og børnene i år og vi har indtil videre høstet 7 stilke og der er pt. 5 nye. Så den venter vi os egentlig meget af.

Nyt svar til emnet »Kan jeg plante rabarber i spande indtil flytning?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan jeg plante rabarber i spande indtil flytning?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider