Forum

Kommentarer til »Månestråle«

På denne side finder du kommentarer til teksten Månestråle. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ton Stolk, 23. august 2007 kl. 22.08

Ein Kommentar aus Holland, Daenisch kann ich nicht lesen, ich hoffe Sie woll miener deutsch. Wenn ich nur die Bilder ansehe, dann glaube ich zu tun zu haben nit am ersten K. koreana und dass tweiter bild mit K. palmata. Sind die bilder von verschiedene Planzen genommen? Und ist die erste Planz auch hoher als die zweite? Fuer palmata sind die Blumen zu weit geoeffnet.

mit freunliche Gruessen

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Poulsen, 15. december 2016 kl. 14.59

Den kan sagtens sås, og resultatet er lige så godt som med alle andre stauder! Men det er ikke alle år, frøene når at modne, da den blomstrer så sent.
Se såvejledning: Germination Tips:
Sow immediately. The viability of these seeds is short or the species propagates best with fresh seed. Stored seed might be coaxed into germination with temperature cycling and patience.
Sow @4°C for 3 weeks, then place @20°C.

(http://www.onrockgarden.com)

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jens T., 16. december 2016 kl. 9.50

The photos of the same plant, photographed the same day. They are in the shade and are therefore relatively high. A healthy plant, and doing well even though the snails sometimes has taken their part.

4 af 5 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Peter A., 16. december 2016 kl. 10.40

Slettet af administrator 16. december 2016 kl. 14.51.

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ulla Thomsen, 14. april 2020 kl. 20.19

Mon du har billeder af planten fra forår - altså når den bryder frem?
Jeg har plantet 5 små planter i efteråret og kan, så vidt jeg ved, ikke se nogle skud endnu. Jeg er jo bekymret for at komme til at hakke nye skud over 🙄

Nyt svar til emnet »Månestråle«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Månestråle«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider