Forum

Kommentarer til »Hvilke sorter kan bestøve mit søjleæbletræ?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvilke sorter kan bestøve mit søjleæbletræ? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: T.Rasmussen, 25. september 2007 kl. 14.17

Til Boi Jensen.

Er det nu helt korrekt, det du skriver, at søjleæbletræer ikke laves ret meget længere? Så vidt jeg kan se, er der da netop fremkommet nye sorter som f.eks. Flamingo, Felix, Kong Skjold m.fl. og de planteskoler jeg har besøgt har da også et pænt udvalg af disse søjleæbler.

Så helt udgået er de vel ikke ligefrem?

De sorter, som først kom frem, f.eks. Bolero, var vistnok ikke så sunde træer? men der fremkommer altså fortsat nye sorter.

Iøvrigt ser jeg også nu paradisæbler som søjletræer, f.eks. Laura og Freja.

hilsen John.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jesper Bay, 10. marts 2021 kl. 8.30

Til Boi Jensen,

Det er vist på tide med en tilføjelse til dit svar på dette spørgsmål. Der er gået 15 år og der er kommet flere erfaringer og nye sorter til. Hvad er din holdning i dag?

Venlig hilsen Jesper

Nyt svar til emnet »Hvilke sorter kan bestøve mit søjleæbletræ?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvilke sorter kan bestøve mit søjleæbletræ?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider