Forum

Kommentarer til »Kan man plante jordbær i foråret?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan man plante jordbær i foråret? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Carsten Guldhammer, 5. juni 2008 kl. 13.44

Ja nu ved jeg ikke om pris på planetrne er lig med kvalitet også, men jeg købte 12 stk i bilka i år (i april) og jeg mener det var omkring 25 kr for 4 planter.

så har jeg også hørt at der ikke kommer bær første år, men hvis det er riktigt, så afviger mine planter da fra det normale da jeg allerede har høstet 3 små portioner fra dem.

jeg har 4 gamle fplanter som er supleret op med de 12 fra bilka, og de 9 (tror nok det var 9) er sat i en plast murebalje, hvor jeg har konstroerert en kuppel over af det plast man kan købe til vækst tuneller.

de resternede står i 2 altankasser som bare står på jorden ligeledes med en vækst tunel over, grunden til vækst tunelen er at jeg fant ud af ved de gamle planter, at jeg åbentbart ikke kunne have bærene i fred for fuglene.

begge de systemer jeg har er forbundet med 2 selvstændige haveslager med afslutnig af slangerne i form af en lynkobling med vandstop, og så er der prikket huller i slangen så planterne får vand på den måde.

jeg syntes systemet fungere godt.

Nyt svar til emnet »Kan man plante jordbær i foråret?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan man plante jordbær i foråret?«

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider