Forum

Kommentarer til »Hvad er det for en Agapanthus, jeg har set i Landbohøjskolens have?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvad er det for en Agapanthus, jeg har set i Landbohøjskolens have? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bolette Bergmann, 11. juni 2008 kl. 22.52

Sidste år købte jeg en Agapanthus i Nordvikens Trægårder i Sverige. Da den havde afblomstret samlede jeg frø sammen, som det er lykkedes mig at få til at spire. Lige nu er de ca. 2 cm lange og har været det i meget lang tid. Derfor vil jeg gerne vide om den er toårig siden der ikke sker mere eller er jorden ikke tilstrækkelig god?

Det vil glæde mig meget om nogen kan hjælpe mig med at holde liv i mine agapanthusspirer.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Else, 7. maj 2009 kl. 15.02

Er Agapanthus en staude, der kan stå ude om vinteren?

Har købt en knold, og også fået den til at spire indendørs.

Måske var det en bedre ide at købe en "færdig" plante, da det går meget langsomt.

Venlig hilsen
Else

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Niels Andersen, 12. september 2009 kl. 11.54

Hvor gammel er agapantus før den blomstrer?

Nyt svar til emnet »Hvad er det for en Agapanthus, jeg har set i Landbohøjskolens have?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvad er det for en Agapanthus, jeg har set i Landbohøjskolens have?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider