Forum

Kommentarer til »Hvordan vinterdækker jeg min gunnera?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan vinterdækker jeg min gunnera? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hanna Haslund, 12. oktober 2008 kl. 11.57

Jeg har en stor mammut-plante som jeg vinteropbevare ved at skære bladene bort, bruge dem som første lag vinterdække. Herefter lægger jeg bobleplast og tilsidst vintermåtte der dækker plante + en god del af jorden omkring planten.

Når foråret kommer, samler jeg bobleplastsiderne fra mit drivhus (der sidder på trærammer) til et plastdrivhus over planten. Den får herved en rigtig god start, med megen varme og masser af gødning.

Det giver en flot stor plante samt en del aflægger som jeg kan glæde andre med.

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 12. oktober 2008 kl. 13.42

Hej Hanna

Hvis du stadig har aflægger, så vil jeg gerne bytte med en Musa Basjoo aflæggere, hvis du er interesseret. Jeg vil tror at de skal pakkes ind på samme måde, så når du alligevel er inde i faget, så...

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hanna Haslund, 12. oktober 2008 kl. 18.15

Hej Søren

Jeg har ikke flere aflægger PT, de 2 jeg har er allerede lovet væk.

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Knud Halskov, 7. januar 2009 kl. 17.37

Hej Søren

Jeg har en flot aflægger, som du må få. Den står pt. i en 50 l. balje i mit frostfrie væksthus. Du kan hente den nu – eller til foråret, om det passer dig bedre. Jeg bor i Himmerland og min e- mail adr. er : knud@halskov.org

Hilsen Knud

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 7. januar 2009 kl. 18.05

Hej Knud

Jeg sender dig lige mail

Nyt svar til emnet »Hvordan vinterdækker jeg min gunnera?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan vinterdækker jeg min gunnera?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider